100 dagar

Idag har jag varit gravid i 100!! dagar.
Då återstår 180 dagar om bebis kommer enligt beräknat. Nu kan vi flyttas ett par dagar efter rutinultraljudet men enligt våra beräkningar nu så har vi gått 100 dagar.
 
Har precis käkat fil och puffar och min dagliga gravidtablett haha.
Vi ska snart till BM, A möter mig där borta så får jag lite frisk luft och en liten promenad idag också.
 
Igår träffade jag Emma och vi satt och fikade på Espressohuse, det måste vara det bästa dem byggt i närheten av oss. Satt och snacka skit och sen skulle båda in på apoteket och köpa nödvändigheter och så tog vi en snabbis inom Lindex också. Sen vart jag slut och vi skildes åt. Tur att Emma bor 5 minuter från mig...blir många EH fikor haha.
 
 
Hemma igen lagade jag asgod middag till la familia. Det var så gott att jag behåll mat lådan hemma istället för att skicka med den till A.
Blev Lax i ugn med sås gjord på charlottenlök, creme F, matlagningsgrädde, kryddor, lite citronsaft och dijonsenap. och ris till...
Det ska jag mumsa på när jag kommer hem från BM.
 
 
Julia stid för salladen...iallafall gurkan och jag tyckte hon skötte sig utomordentligt. Blev riktigt bra gurkbitar och nöjd var hon. Det viktigaste såklart.
 
 
lejter gejtor.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0