Bränd

Fan vad jag bränt mig idag!
Skulle bara sitta ute en liten stund innan jobb så jag smorde inte mig. Det får hag bittert ångra ny!!!

Magen som inte sett solljus sen tidigt förra året någon enstaka gång, fick en chock idag och är nu knallröd efter två timmar i solstolen. Framsida lår ska vi inte ens snacka om!! Tur är väl ändå att jag "bara" bränt mig där.

Lämnade barnen vid 10 i fm, utklädda dagen till ära. Förskolans dag skulle firas och det var ansiktsmålning och maskerad. Det var pimpat med ballonger på deras gård och Jamie och Julia var riktigt taggade.
Dem har blivit så stora!

Har lämnat in uppsägningslappen till förskolan idag och det kommer bli riktigt jobbigt för barnen att byta förskola igen men jag försöker intala mig själv att detta är bäst för alla. Kompisarna får vi ju fortsätta träffa helt enkelt!

Imorrn ska jag och Moa dra till stranden om vädret tillåter. Då blir det att sola baksidan bara haha. Sen ska jag jobba på kvällen. På lördag blir det utgång med grlsen. Men först ska vi måla svärisarnas staket :).

Nu är jag snart hemma. Ska bli sp skönt att smörja sig med iskall after sun.

Sov gott.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0