Tgif

Sitter på bussen påväg hem från jobb. Har haft en bra dag på jubb. Cyklat som en galning i uppförsbackar!

Var ute på 8,5 km rundan igår med Mimmi, varav jag joggade 6 i lugn takt. Riktigt skönt och enormt svettigt. Hade orkat hela rundan men började inte jogga direkt! Min kondis har minst sagt förbättrats enormt på kort tid.

Fick ett telefonsamtal idag från sus. Kunde möjligtvis få lite timmar på Akva3. Hon skulle ge mitt nr vidare till de andra avdelningarna också... Spännande! Hon skulle försöka hjälpa mig att få in en fot på sjukhuset! Kul!

Ikväll ska vi hem till Malin, sebbe och kaylee på litta mat och skitsnack :). Blir tidigt i säng då jag jobbar helgen.

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Akva3, där har ju jag jubbat :-) Hoppas du får jobb där, jättebra avdelning! Lycka till! Kram

2012-03-17 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0