Sjukstuga

Dem ringde från dagis igår vid 13.00 och sa att Jamie fått feber. Jag varpåväg till jobb så A fick gå tidigare från sitt jobb för att hämta hem barnen.
Hans temp ligger på 39 grader och med alvedon i kroppen sjunker den till 37.8-38.0. Han är lite trött men leker lite på rummet emellan åt och ibland kryper han upp i vår säng och tittar på bolibompa.
.
Julia är på dagis för att Jamie skulle få chansen att vila nu på morgonen. Vi ska gå och hämta henne om en timme ca.
.
Jag och A skulle ha dejtnight ikväll. Fira vår bröllops dag någon dag försent. Barnen skulle följa med på cirkus med farmor och farfar och sen sova där- Jag och A skulle käka gott och sen gå på bio.
Febern är en liten partykiller måste jag sajj.
.
Vi avvaktar lite, för om Jamie´s allmäntillstånd är bra så tycker jag han kan få gå på cirkus. Han har bara feber, varken förkyld eller annat. Så är han pigg och glad och vi märker att han orkar med att gå på cirkus så ska han få göra det...
.Ska ta tempen på honom nu igen och ge honom lite alvedon så får vi se helt enkelt.
..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0