New in

Igår var vi på dejt, jag och älsklingen. Jamie hade fortsatt feber men vid gott mod och snälla farmor och farfar tog barnen iaf!

Jag och Jamie hämtade Julia vid 13.00 sen tog vi bussen till mormor och morfar. Barnen köpte varsin bunte tulpaner till farmor och mormor. Efter pannkaksfika hos mormor och moster Lisa sp gick vi bort till farmor där andré mötte upp oss. Vi dumpade två exalterade barn, de skulle nämligen gå på cirkus!

Vi tog bilen till city, hämtade bio biljetter. Vi såg kvarteret skatan reser till Laholm. Den var riktigt kul...

Innan bion började, strosade vi i affärer och jag köpte ett par riktigt snygga jeans inne på only.

Vi såg den tidiga filmen kl 18.20 så när den slutade vid 8 så var jag riktigt apmätt efter en låda varma chips haha. Men vi bestämde oss ändå för att gå och käka och tur var väl det för hungrig blev hag efter ett tag.

Käkade planka med mördad ryggbiff, majj gahd!! Det var den godaste jag någonsin ätit och vilken stor bit sen!

Vi rullade hem och stupade i säng vid 23.00 och sov till vi vaknade vid 9.30.

Vi drog oss länge i sängen sen gick vi bort till europabageriet och käkade frulle och passade på att fika samtidigt haha.

Barnen blev lämnade runt 12.00 och vi tog bilen till mobila för att köpa vindfleece till Jamie. Blev den svarta efter många om och men.

Nu tar vi lördag!!
Puss på er

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1623083/images/2012/pic_195307658.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1623083/images/2012/pic_195307658.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

"mördad ryggbiff"...? Visste inte att du va sån djurrättsaktivist?! 😃

2012-03-24 @ 15:27:50
Postat av: Anonym

Hej, skitsnygga...finns Only kvar i Malmö? Isf var?

Mvh Anna

2012-03-24 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0