Känslig

"Jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer... Försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser.. Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut..."

Melissa horn is da shit.

Vet ni... Jag är i nån känslig period nu.. Vet inte riktigt. Jag har lätt till tårar och mycket berör mig. Samtidigt känner jag mig jävligt stark. Jag står på egna ben och jag vet att jag är en bra människa.
Och när André säger att han är stolt över mig så tar jag det till mig! Vad skulle jag gjort utan honom?

Nu ska jag mysa med mina finaste och planera en riktigt kul tjejkväll. Malin, du är på hoppas jag :).

Men först lite piller för the pain.
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Inte kul med sjukstuga. Jag fick åka hem från jobbet idag för att Kaylee har feber, hosta och är förkyld. Klart jag är på bara jag inte redan är uppbokad. =) Vilken dag blir det? Puss

2012-03-26 @ 16:14:06
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0