Spontankväll/natt deluxe

God eftermiddag!
Står och väntar på bussen, jobbar kvällen idag också. Lite sliten efter gårdagen haha.

Barnen blev ju hämtade igår sen stack jag till jobb. Efter första rundan på jobb åkte jag bort till barnens gammelmormor när Mårtenssons fanns och firade Ingas födelsedag. Jag kom lagom till middagen och barnen blev nog lite chockade :). Moa var också där så fick vi snackat litta. Under kvällens gång på jobb ringer À och undrar om jag är sugen på utgång efter jobb, Moa tog telefonen för hon körde killarna till O'learys och så bestämde vi att det var vi!

Jag slutade 23.00 och var riktigt taggad. Moa hämtade upp mig och så stack vi hem till mig och satte igång musiken, drack drinkar och shottade.

Vid halv 2 tar vi taxi till stan och möter upp Andy och matte och så gick vi in på Harrys. Där dansades det loss ordentligt!!

Skitkul och jag var inte ett dugg trött haha. Jag och À var nog hemma vid 5 tror jag och sov till 9.30.

Man får passa på när kidsen sover borta :).
Jag är grymt imponerad av att vi faktiskt gick ut. För ett tag övervägde vi att hyra film och käka godis istället. Vi kom snabbt i stämning och vi var assnygga!

Två jobb pass kvar sen sticker vi till solen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0