Lördag?

Godkväll
 
Sitter och njuter av de sista lediga timmarna. Imorrnkväll är det dags för jobb igen. Idag får bli min fredag helt enkelt. Vi käkar lite hemmakväll godis och ser på fotboll.
 
Hade besök av Mimmi och Vincent och Jenni idag. Vi fikade bullar med Brie och kalkon..sååå gott. Sen hade jag gjort väääärsta bärsalladen. innehållandes körsbär, jordgubbar, hallon och blåbär.
När gästerna gick hem gick vi ut på gården och barnen cyklade. Li kom ut och sen även Mark. Li fick ett infall om att åka till stan och jag hängde på och lämnade barnen hos Mark.
 
När vi kom hem igen så låg köttet och majskolvarna på grillen..härligt värre. Satt ute till 19.00. Barnen somnade sen gott i sina sängar.
 
Helgen bjuder på ledighet...är så lycklig över det. ÄLSKAR mina lediga dagar. Har alldeles för få =).
 
 
saknar våra kvällar i Turkiet. 
 
...det kan man kalla ledighet!
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0