Trivs

Godkväll.
 
Hade skrivit väääärsta blogginlägget precis och så råkade jag radera det med mina klumpiga fringrar!!
..
Kort och gott skrev jag om att vi käkat sushi på tu man hand i dag på vår soliga och varma balkong nu på kvällen. Och att vi väntar på fotboll, jag hejar på Italien och hoppas dem vinner idag!
 
Skrev också att jag och Julia varit i FOlkets park imorse på barnloppisen. Jag fyndade två jättefina klännigar. En Burberry och en Tommy Hilfiger. Måste visa bild när hon har dem på sig. 
 
Andr+e kom och hämtade oss och så åkte vi till IKEA där vi var tvungna att köpa en papperskorg och trådbackar och halkmatta till badrummet. Vi hittade såklart annat lite smått som man alltid gör när man går på IKEA. Blev korv med bröd och sen mjukglass på det.
 
Väl hemma har vi sen städat och skruvat ner Julias spjälsäng (som stått i vårt rum ifall hon behövde sova nära oss någon natt). Jamie gick ut på gården själv en stund medan Julia satt och spelade på min Iphone. Någon som är sugen på att köpa vår Vita hörnsoffa by the way? vit Ektorp med extra klädsel (vit).
.
 
Nu.. lite bilder.
 
 
De två första bilderna är från vår midsommar med Matte och Moa. Riktigt mysig kväll hade vi med god mat, sällskapsspel. Resterande bilder är från bröllopet. Jag och Moa råkade färgkombinera. Sista bilden gör klänningen INTE min kropp rättvisa hahaha. Men min Man är det snyggaste jag sett.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0