Tisdag

Hejhej
 
Sitter i soffan och barnen ligger i vår säng och tittar på barnkanalen. Det är snart dags för lunch i detta hemmet. Jag är hemma och vabbar idag (IGEN, suck för sjuka små stackars barn). Jobbade igår dock, i ösregnet. Jag hade såklart cykelschema och skulle precis cykla in till lokalen när himlen öppnade sig. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit så blöt, inte ens när jag duschat haha.
 
In i lokalen, blöt från topp till tå. Kramade ur mina strumpor och jeans och skor och jacka och hängde in i torkskåpet, virade en filt om mig och fick låna ett par inneskor. Kändes som att jag gick runt på ett badhus haha.
 
När jag sen skulle ut igen på runda nr två efter rasten hade varken skor, jacka eller byxor torkat så min snällaste underbaraste man tog sin lunch till att åka in på H&M och köpa ett par byxor till mig och torra underkläder..
Dagis hade stängt igår så barnen var hemma hos farmor och tröttade ut henne haha.
 
 
Imorrn skolas barnen in på sin nya förskola (den sista förhoppningsvis!!) Hoppas Barnen är friska och krya. Håller alla tummar och tår på att allt går galant!
 
(fina bordsdekorationen från Tobbe och Claudias bröllop.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0