Viking, Nike, Puma, Geox...

Det var ju 70% rea på massor av skor på Barnens Hus så vi passade på att köpa lite skor till barnen att ha till vår, sommar, höst och vinter. Jag som är ett REA freak hamstrar ju inför kommande säsonger om jag kommer över bra märken till bra priser.
Jamie använder galet mycket sneakers. Snyggt, bekvämt och tåler hans lekar. SÅ han fick tre par.
Julia fick ett par puma sneakers som står där bak och bra på lekplatsen att slita upp!
Dem röda Geox stövlarna är till Julia nästa vinter (om dem passar, alltid lika svårt att gissa storlekar).
Allväderstövlar för 90:- styck. Så varsitt par sådana, dem är ruskigt fula men jäkligt bra , framförallt när vintern är så regnig.
Barnens vinterskor för nästa vinter. Istället för att betala 799:- så betalar jag heller 240:- Faktiskt.
Jag blir inte rik på mitt arbete tyvärr hahah.
Skor. Check!
Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

ja tack för tipset, Jenni;-)



Kanon att ni hittade, vad tog ni för storlekar?

Puss!!

2012-01-03 @ 08:01:57
Postat av: Jenny Rehov

Super ju. Alltid sååå mycket roligare att handla på REA. Själv gjorde jag fina fynd på Ajabaja idag. Också 70% men jag måste kolla Barnens Hus imorgon. Hoppas det finns något kvar bara efter ert storhandlande :-)

Kram/Jenny Rehov

2012-01-03 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0