Utmaning

1. Din mobiltelefon: Jag har en vit iPhone 4
........................
2. Din äkta hälft: Lars André Mårtensson, the love of my life
...............................
3. Ditt hår: brunt/rött/mörkblondt, ska till frissa nästa vecka och hotta upp det rejält!
................................
6. Det bästa du vet: familjen. vänner. shoppa. träna
.......................................
7. Din dröm i natt: Otrohet
.........................................
8. Din dröm/ditt mål: Flera: Att blir Barnmorska, få ett litet syskon till barnen , flytta till hus och åka till Amerikat.
.....................................
9. Rummet du är i: Vardagsrummet,..as usual
........................
. 10. Din hobby: träning, läsa bloggar och ...
.............................
11. Din skräck: brinna inne, att barnen ska råka illa ut, spindarl, höjdskräck
..................................
12. Vill du vara om 6 år: barnmorska!
.................
13. Vart var du igår kväll: på jobbet med mina fantastiska arbetskollegor!
........................
. 14. Vad du inte är: rik
.............................
15. En sak du önskar dig: ett hus, med stor trädgård så barnen kan få springa ut precis när dem vill!
.........................
16. Var du växte upp: Malmö
......................................
17. Det sista du gjorde: lyssnade på¨musik och drack vin med A
...............................
18. Dina kläder:  snygga och bekväma
.......................
. 19. Din TV: komediserier och greys anatomy och dhw...
...................................
. 20. Ditt husdjur: dammråttorna agnes och bert
....................
21. Ditt humör: oftast glad
...................
. 22. Saknar du någon: mina allra bästa vänner från förr, tråkigt när man växer ifrån varandra
.........................
. 23. Din bil: ?
.....................................
. 24. Något du inte har på dig: hängslebyxor haha
..............................
. 25. Favoritaffär: ullared ;) hahah
.....................
. 26. Din sommar: Jobb, och ledighet med la familia med mycket bad och sol!
..................................
. 27. Älskar någon: min man, mina barn , familj, vänner....jo name it
.............................
. 28. Favoritfärg: Rosa.
........................................
29. När skrattade du senast: För en stund sen
............................
. 30. När grät du senast?: Minns inte
...........................
. Jag skickar utmaningen vidare till: Alla som vill. Länka gärna till mig så att jag kan se era svar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken fin header!! (avundsjuk!)

2012-01-29 @ 10:45:43
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Emma

Miss!!!

2012-02-01 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0