Känsla för fashion

No More!
Hon har alltså valt kläderna själv, klätt på sig själv och gjort sig redo för att få ut!
KappAhl rätt igenom nästan.
Skor: Pippi
Byxor: KappAhl
Tröja: KappAhl vintage
Kofta: KappAhl
Scarfs: Lindex
Mössa: KappAhl
Vante: KappAhl
Armband: Jullie´s
KappAhl is da shit!
dem har fått in dösnygga skinnjackor både till pojkar och flickor. Ser nästan likadana ut men dem till flickor är bruna och ser "tjejigare" ut. Pojkarnas är svarta, går hur bra som helst att sätta det på en flicka också såklart!
Vill ha varsin till barnen. Undrar om jag skulle vilja ha likadana till dem eller svart till Jamie och brun till julia. För Julia ärver ju ändå den svarta från Jamie sedan.
Sen såg jag att det fanns en snygg miltärgrön jacka i "fjällrävenstuk", kappa aktig till Julia, sjukt sugen på den också. Måste klämma litta till på dem innan jag bestämmer mig.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: jenni

Heja Julia, så jäkla duktigt att klä på sig allt det där själv, där har hon ett och annat att lära kusinen, jag skickar honom på kurs hos Julia;-) Förstår att hon gillar den koftan och framförallt nappen................ Moster har bra smak hon;-) Puss

2012-01-25 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0