Gräva ner mig en stund

Tisdagen kunde inte börjat mer fel. Hela familjen försover dig, tänk om sovmorgontänket hade funnits i barnens hjärnor på helger och lediga dagar...

Kom till jobb 07.30... Ut på cykeln direkt. - 5 grader kallt och jag glömde vantarna!!! Mitt schema bestod av 4!!!! Duschar och andra små insatser. Jag bröt ihop. Ringde André och grät som en liten bebis... Jag frös om fingrarna och jag var sen till första vårdtagaren.

Min älskade och underbara körde och letade upp mig för att ge mig sina vantar! Värsta bästa plåstret på såret... Morgonen var tung och stressig. Blev äcklig soppa till lunch som jag fick ont i magen av. Sen sitta avlösning i två timmar med magknip from hell!!

Måtte morgondagen bli bättre, jag vill gräva ner huvudet i kudden en stund och börja om.

Ska hem och hämta kidsen, sen göra färsbiffar eller hamburgare,, vi får se.

Har ni haft en bra dag?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0