Ska jag eller ska jag inte?

...väcka A som deckat inne hos Jamie. Han är ju lite sjuker, André alltså. Men bli han sur om han vaknar vid 21-22 tiden och inser att han missat hela kvällen och att det är dags att gå och lägga sig? haha
.
Tror ja väcker honom,..jag blir skitirriterad om han inte väcker mig när jag somnat med någon utav barnen. Det blir liksom så fel.
Men först ska jag skriva klart detta inlägget.
.
Sitter och kollar jobb, vill jobba med något annat, helt byta bana! Jag vill jobba i butik. Faktiskt!
Ingen som har lite tips?
.
Nu hinner jag tydligen inte sitta här med.. åååh jag som hade bloggflow...
Uppdate; Jamie lyckades väcka A pg a att han är kissig så jag slapp resa på mig. Skönt. Jag har ju bäddat ner mig i soffan med kinapuffar och pepsi max.
.Imorrnkväll ska A på hockey och då har jag lockat hit Maja som ska hålla mig sällskap när barnen har somnat, jag ska lura på henne ett svettigt tabatapass tillsammans med mig. Så Maja, klä dig för lite hemmaträning ;).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0