Peppar peppar

Ojj vilken oväntad kräkis som hälsade på igår.
Jag och André satt i soffan och skulle göra oss klara för läggning när jag hör en märklig hosta från Jamie, sa till andré att det lät som han kräktes... Båda gick in och möts av en livrädd och skärrad Jamie vars säng var helt nerspydd, han likaså.

Stackars liten,... Gjorde iordning Jamie och bäddade för honom och André i jamies säng. Satte han i soffan så länge på en handduk medan vi borstade tänder osv och sa till Jamie att springa ut till oss om han mådde illa och behövde kräkas...

Vi står inne i badrummet och Jamie kommer inrusande och spyr i badkaret. Men först hade han lagt en trevlig fläck på nya ljusa mattan ;) haha
Vi kommer fram till att jag blir den som vabbar. Det förlorar vi minst pengar på helt enkelt.

Bäddade för killarna i soffan och satte in en spann. Jamie spydde fram till 3 inatt..,. Inget sen dess.

Nu hoppas vi att ingen annan blir smittad... Huuua!
Nu är här full rulle här hemma. Mina barn blir inte lugna och tysta och trötta av sjukdom... Dem är alltid vilda om än gnälligare när dem mår dåligt.

Ja, vi gick upp 6 imorse!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0