Kanelbullar

God kväll!
Vinkade precis av M&M.
Idag har vi varit effektiva, eller snarare tagit vara på dagen! Vi började dagen med sovmorgon. Julia väckte mig kl 9.00... Jo man tackar!!
Frukost i magen och vidare på en mindre shoppingtur innan vi landade hemma hos barnens farmor och farfar. Fikade och rensade i källarn.

Barnen var ute och lekte på lekplatsen med farmor i det kalla men friska vädret. Sen körde vi hem och så kom M&M hit, fikade, sen klädde vi på oss och gick ut på promenad och stannade en stund på lekplatsen. Vidare hem för att käka sushi och sen fick vi för oss att baka kanelbullar.

Vi tävlade. Micke och André mot mig och Maja. Varsin sats. Vi fick ihop 26 bullar och killarna fick ihop 18. Ja ni kan ju kanske ana storlekarna haha.

Vi provsmakade av varandra och nåda lagen vann såklart!

Nu ska jag gå och lägga mig, dags för jobb imorrn efter en veckas ledighet eller en veckas sjukdomsftånvaro. 5.30 ringer klockan.. Tjohoooo., jobbar till 15.30. Sånt är livet ;).

Sov gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0