Vi är med vagn!

Vi har bestämt oss...
Eller ja vi har iallafall beställt den och vi bestämmer oss på måndag efter Ultraljudet om den stannar.
Jag hoppas att allt ser bra ut på ultraljudet.... jag är så jäkla nervös... men jag vill inte att det ska hindra mig från att köpa saker till bebisen. Vi har gått in i detta med tanken på att vi ska få en liten i Maj... skulle det mot förmodan inte bli så, hoppas vi såklart på att vi senare kan bli gravida igen.
 
Tänkte inte berätta vad det blev för vagn förren på måndag... oooh störigt va?
Tänk att jag går in i vecka 19 imorrn. Har snart gått halva graviditeten..det är helt stört vad tiden har sprungit iväg!
Jag känner att bebisen blir starkare för vaje dag...buffarna blir tydligare men vilken snål bebis vi har eller så är det kanske för att jag har moderkakan i framvägg...alla svaren får vi om 5!!! dagar.
 
IIIIIIh... pirrar till i magen när jag tänker på det. Tänk att jag gjort detta två gånger tidigare, ändå känns allt helt nytt igen..lika spännande, lika nervöst. Även om min kropp hatar att vara gravid så ÄLSKAR jag det =)
 
 
En bild från idag, jag var tvungen att komma ut en runda. Tog mina kryckor och gick en sväng runt huset..haha. På mig har jag världensmysigaste halsduk som jag fick i min kalender. Den är från H&M och är stor som ett hus.
Jackan jag har på mig är den varmaste jag ägt på länge... den kommer från RedGreen. Älskar kragen och att det är knytband i ryggen. Jag klär absolut inte i mössa men fryser jag om huvudet eller fötterna så är det katastrof så därför är min SVEA mössa ett måste helt enkelt...
 
Nu kommer snart man och barn hem och då ska vi ta med dem ut på en liten pulka promenad. Man får passa på medans snön är här..för ojj vad det snöar. Förra året fick vi vänta till efter december nästan för lite snö. Till middag blir det lax i ugn och potatis.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0