Måndag och Julpyssel

God förmiddag!
Ännu en jobbig natt bakom mig. Mitt bäcken är sååå tungt. Kan tänka mig att jag tappat mycket muskelstyrka i bäckenet nu när jag inte kunnat träna bålen på nästan 10 veckor!!
Jag kan bli så deprimerad över det hela men jag ska inte deppa ihop. Det är bara ett par månader kvar sen ska jag äntligen få träna igen. Ordentligt.
 
Ute är det forsatt vitt och barnen är på förskolan. Kallt är det också och jag hoppas barnen håller värmen i overallerna. 
Jag ska till Barnmorskan kl 14.00 och därefter bort till Julia. Hon är så förväntansfull över att vi ska pyssla tillsammans idag. Jag med!
 
Idag är det precis en vecka till Rutinultraljudet!! alltså jag är så nervös och drömmer många mardrömmar om just ul. Men jag längtar desto mer...
Hade önskat vi kunde få gå på fredag men näää..vi måste gå hela helgen först...
 
 
Varm choklad från Tassimo maskinen och en helt fantastiskt urgod lussebulle =)
 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: REBECKA

Taack :)
Ja han är verkligen en blandning av dom båda. :)

2012-12-03 @ 13:22:00
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Sussi

Skickar iväg en önskan om att tiden går lite extra fort så ni snart får gå på RUL =) Vi ska dit på torsdag och miljoner onödiga oroliga tankar finns i mitt huvud just nu... Man är alltid så nervös över vad man ska få se... Hoppas det är en livlig krabat därinne!

2012-12-03 @ 14:37:29
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0