Lillebror <3

Det var många gissningar och alla, ja förutom någon enstaka då har varit säkra på en liten tjej vilket har fått mig att betvivla det jag ändå hela tiden visste.
Jag har ju köpt lite smått till Bebisen redan och då har jag hela tiden tänkt att det passar till en pojke men en flicka kan absolut också ha den...inte alls könsneutralt utan mer ja...jag hade pojke i bakhuvudet.
 
Vi har bara disskuterat pojknamn här hemma, någon gång har vi halkat in på tjejnamn men jag har snabbt vänt det till pojknamn.
 
När julia föddes så sa jag, att ska vi ha en tredje så skulle jag vilja ha en pojke... sen ju mer tiden gick så kunde jag absolut inte tänka mig något annat än en lillasyster till barnen TILLS vi blev gravida. Då var det självklart att en lillebror skulle passa perfekt..(såklart att en lillasyster hade varit exakt lika välkommet och önskat). 
 
Visst känns det konstigt nu när vi har det på svart och vitt att det är en pojke i magen, för jag har alltid trott att jag är en riktig flickmamma men njää jag är verkligen mittemellan..
Julia är en riktig primadonna och det räcker gott och väl med en sån här hemma hahah.
 
Tänk att vi ska få en Lillebror!
Det är så stort.
Det är en sån skillnad från förra gången när för då förstod inte Jamie att han skulle bli storebror men nu förstår ju båda barnen att det kommer en lillebror. Julia lackade lite när hon fick veta att det är en pojke och inte en flicka men nu är hon glad igen. Jamie har haft rätt hela tiden säger han och han är mycket glad över att få vara storebror till en lillasyster och en lillebror.
 
det var så längesen jag hade en liten bebis med snopp och det känns lite skrämmande haha.
Märkligt nog. Jag tyckte det var meckigtatt ha en flicka vid blöjbyten då allt bajs fastnade där det inte skulle vara...så det kommer jag inte sakna haha.
 
Jag är så lycklig..kan inte sluta le!
 
Vill ni se lite av Lillebrors garderbob?
 
 
 
Bild 1: Newbie bodys såklart! Finaste tunna overallen från Newbie, perfekt för lite kyliga försommarkvällar. Jeansen är så mjuuka och sköna och ett par är från Newbie serien och ett par är från Lindex.
 
Bild 2: Bodysuit och Snygg pikébody från Lindex..stekarbebis!
Och mjukisharem med matchande mössa är från Moster Jenni..från Lindex. Även en av bodysarna från Newbieserien kommer från henne.
 
Julia älskar att gå och kolla bland bebiskläderna..hon är mycket intresserad av sånt...skitroligt tycker jag =)
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till en lillebror! Jag trodde faktiskt att det var det =) puss och kram / Sandra

2012-12-11 @ 16:58:16
Postat av: Sussi

Oh grattis till prinsen! Jag gissade på pojke men det är nog för att jag själv (troligtvis) bär på en =)
Kramar.

2012-12-12 @ 05:44:09
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0