Julen 2012

Bildbomb..
 
 
Julia blev såååååå glad över sin dockvagn. Tyvärr var den lite felsydd och ful så vi fick lämna tillbaka den.
Istället valde Julia denna.
 
Mycket nöjd är hon. Hon leker med den varje dag och igår kom Pappa A hem med ett regnskydd till vagnen. Nu kan Julia gå promenader med vagnen utomhus även när det regnar =)
 
Julen firades hos svärföräldrarna i år. Släkten från Stockholm var också nere så det blev ett stort gäng. Vi åt julmat tills vi sprack och barnen väntade spänt på Tomten. När väl Tomten kom så blev Julia livrädd. Hon skakade och grät som aldrig förr. Stackare. Jamie tyckte Tomten luktade och lät precis som Matte. Vilken unge alltså! haha. rätt hade han men det sa vi ju inte såklart.
Barnen blev glada över sina fina julklappar. Vi fick en väggbrasa och en glassmaskin..mycket uppskattat. Speciellt av A då han önskat sig båda sakerna haha.
 
Av A tidigare på morgonen fick jag ett startkit från ID Bare minerals. Ska bli kul att testa!! och en ny platttång med rundade former som man även kan trixa med för att få till stora fina lockar.
Inte nog med det, fick jag också ett Bokat 3D/4D ultraljud den 31 januari!! tjohejj. Han vet precis vad jag vill ha. Jag kände mig liiiiite kass för jag hade bara köpt en mjukisdress haha. MEN han ska faktiskt tatuera sig och det ville han ha i julklapp så haha.
 
Nu städar vi snart bort julen och inväntar Nyårsafton och välkomnar glatt 2013!
 
Puss puss
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina ögon båda ungarna har!

Svar: tack! måste vara efter mig haha
Linnéa

2012-12-28 @ 19:04:38
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! Har följt dig några år och vet att du har skrivit ett långt inlägg om alla vagnar ni haft. Söker som en galning efter just det inlägget men hittar det inte, nåt du kan lägga ut en länk eller datum till? Är själv i köpa-vagn-tankar :P

Ha det gott! Kram Johanna

Svar: Absolut, ska försöka hitta det åt dig!Kram!
Linnéa

2012-12-30 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0