Hämta kids

Idag är det jag som hämtar på förskolan. A har lite inventering att göra på jobb. Försöker förbereda mig mentalt men fan ..jag vet att det kommer göra så satans ont.. speciellt nu när det är snö och så ojämn mark...och halt är det! minsta lilla halk kör sönder mitt bäcken..
 
Jag älskar att hämta barnen, dem blir så glada och jag får se deras fina kreationer och alla bilder som pedagogerna tar om dagarna. Jag får också en chans att prata om hur dagarna har varit direkt med pedagogerna och inte få höra typ hälften av A.
 
Måste tyvärr inom affären innan jag går till förskolan så jag ska snart bege mig...det är iallafall inte snöstorm idag =)
 
Men vet ni...foglossningen kan ta sig i baken..för just nu segrar Lillebror i magen! jag hade hoppats att jag skulle känna det psykiskt lättare efter ultraljudet..och det gör det. Nu när jag vet varför jag har ont..jag vet ju varför ..men liksom att veta att jag har ont men som belöning får jag en efterlängtad Lillebror... Jag vinner i slutändan!
HAH!
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0