Första snön

Vilken härlig känsla det var att vakna upp till så mycket snö och snöande!
Helt perfekt så här 1 advent...
Började med att jag fick sovmorgon, har inte sovit något inatt pg a foglossningen. Har gråtit många tårar vid varje vändning...MEN bebis gav ifrån sig en redig spark..eller ja en riktig buff iallfall som ett litet tecken på att det är värt all smärta!
 
När jag blev väckt imorse av pussar från både Man och barn så fick jag öppna min julkalender..i dagens lucka gömde där sig en Lamm dinglis att hänga på vagnen. Min älskling är bäst!
 
Barnen öppnade sina och A sin. A fick en lössnus idag och sken upp som en sol, gissar att han var rejätl sugen haha.
Igår fick han en liten flaska Absolut Päron. Lagom till en lördagsgrogg haha.
 
André får öppna en pepparkaksjulgranslåda varje dag...där inne gömmer det sig oftast något finurligt .
 
Jag bakade lussebullar i mängder igår och stooooooora! blev urgott till frukosten imorse.. ;)
 
Igår var vi istan och skulle insupa lite julkänsla,...Jullan skulle rida såklart, men ångrade sig efter halva varvet...
 
idag blev det både mössa och tjocka vantar på när vi var nere på Limhamnstorg i snödrivorna. Barnen åkte häst och vagn och jag köpte en krans att hänga på dörren. Som jag pyntade själv... det blev urbra! ni bara måste se den..haha Maffig är ordet haha.
 
Ååååh jag skulle lägga in j'ttemycket fina bilder från helgen med Blogg.se vill inte samarbeta!! ni får nöja er med instagrambilderna tills vidare!
 
Imorrn ska jag till Barnmorskan för akupunktur och sen är det pysseldag på Julias avdelning. Jag ska försöka ploga mig dit med mina kryckor..hoppas att det inte är så halt bara.
 
Nu har vi Micke här, blir lite att käka och ännu mer lussebullsfika sen säger vi godnatt till denna underbara helg!...har njutit till fullo...
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0