Fint från Po.p

Nu känns det så konstigt när man tittar runt på kläder, för innan igår visste vi inte vad vi letade efter för kläder och jag tycker könsneutrala kläder är rätt trista. Jag vill ha färg!
Skulle vi fått en flicka hade det blivit mycket pastellfärgat,..jag är inte så jättegenus nä. Jag klär gärna mina pojkar och flickor i både rosa, rött och blått men jag vill ändå klä dem i "killiga" och "tjejiga" saker så är det bara.
 
Nu när vi vet att det är en pojke...ja då kör vi mycket på blått, grått, beigt, rött och vitt... lite sådär...
Med Jamie vart det mycket gult och brunt..retro. På jullan blev det allt möjligt..hon kräktes så mycket att det knappt var lönt att klä henne haha.
 
Jag är ju frälst i Newbieserien från kappahl as you know. Deras farfarsbodysar är ursöta. Tycker det är så fint att klä bebisar puttinuttigt..både flickor och pojkar. Sen finns det ju klassikerna från Polarn och pyret och Lundmyr of sweden har ju massa gottigt som jag skulle vilja roffa åt mig. Bodysuits kommer ta upp en stor del i Lillebrors garderob. Eftersom han blir ett sommarbarn lär det blir båda korta och långa sådana. Enkelt och bra. men visst finns det utrymme för fina bodys och söta små mjukis och jeans ..
 
Dessa tre sakerna från Po.p skulle jag gärna vilja hitta under granen i år.
 
Denna bodyn är ett måste såklart. Har köpt den i rött...det var den första saken jag köpte till Lillebror innan vi visste att det var en lillebror. 
 
Den här var väldigt vårig/somrig...perfekt med den knäppningen på små sköra bebisar.
 
Den här var väldigt fin också! =)
 
Nu blir det sushi här hemma..
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0