Akupunktur nr 9

Det var lite meckigt att ta sig till barnmorskan idag. Kryckorna hade vi glömt i bilen och så vart det snorhalt ute.
Jag tog Julias vagn som stöd och det gick helt ok.
 
Hos Barnmorskan vet alla vem jag haha. Alla undrar så snällt hur det är med mig och tycker synd synd. Min Barnmorska är så mån om mig och hon är så genomgod!
Vi lyssnade på Bebis i vanlig ordning, den var svår att följa idag för ojj vad den slog kullerbyttor haha. Sen fick jag nålar. Lika många som sist och på¨samma ställen.
 
Sen bäddade barnmorskan in mig med täcke och så fick jag ligga i 20 minuter. Bebisen gav ifrån sig tre ordentliga små sparkar under tiden.
 
När jag var färdig där, promenderade jag sakta med säkert till förskolan och Julia sken upp som en sol när jag kom. Hennes pedagoger och är så underbara, ja Jamie´s också för den delen. Vi målade kottar och gjorde tomtar och gjorde julkort. Sen ville Julia visa mig alla pussel och det hann vi såklart också med.
 
Hämtade Jamie och så promenderade vi till Willys där vi skulle möta upp A för att handla lite. Väl hemma gick jag sönder typ. Jag försöker hålla modet uppe men att inte ens klara det lilla jag har gjort idag för mig ur balans... suck!
Förhoppningsvis vänder det psykiskt nästa vecka efter Rutin ultraljudet. När vi har svart på vitt att Bebis mår bra.
 
På torsdag ska jag till sjukgymnasten igen. Tur jag håller mig sysselsatt haha.
 
Ett mysigt blåmärke från akupunkturen förra veckan...
 
Min lilla stora mage från idag. vecka 17+4. Det går framåt.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0