Akupunktur nr 12

Idag följde hela familjen med till Barnmorskan. Barnen var väldigt exalterade. Julia frågade barnmorskan om det skulle göra ont på mamma att ta ut bebisen. Hon var helt intställd på att det var det vi skulle göra idag sötnöten.
 
Barnen skötte sig jättebra hos Barnmorskan och det hj'älpte ju att där fanns leksaker som barnen kunde underhålla sig med. Vi pratade lite om mina hjärtklappningar och fick konstaterat än en gång att det inte är något farligt men att det finns medicin om det känns allt för obehagligt. Jag ska ju på återbesök till läkaren nästa vecka men jag vill inte ta några mediciner.
 
Vi lyssnade på Lillebror och barnen kunde nog inte riktigt förstå vad det var som lät eller hände men Barnmorskan förklarade hela tiden och jag tror att det är viktigt för mina barn att veta vad jag gör hos Barnmorskan varje vecka. Det kan lätt bli så abstrakt för dem och fantasierna kan flöda fritt och gud vet vad dem kan få för funderingar och tankar haha. Så det gjorde nog dem gott att få följa med idag. Julia tyckte det var obehagligt när jag fick nålarna men barnmorskan förklarade att det gör mamma bättre och då gick det lättare. 
 
Kollade även mitt blodvärde och det ligger på stadiga 122. Perfekt!
Inga järntabletter där inte.,..
 
Lillebror levde rövare i magen som vanligt när dopplern åker fram, han gillar inte den. Vi får aldrig höra hjärtljuden i lugn och ro för han ska alltid försöka sparka bort den haha.
 
Ny tid nästa vecka,
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0