Bröllop 2 av 3

I helgen var vi på Nille och Lottas Bröllop!
Underbart.
De var så himla fina, Lotta hade den mest underbara klänning jag sett och hela hon var så jäkla vacker, niklas var snygg som alltid.
Barnen droppade vi av hos farmor och farfar och hämtade upp Micke och Maja. Vi åt lite kex och ost och klädde oss här hemma innan vi åkte till kyrkan.
 
Vädret kunde inte varit bättre,.
 
Vi fick god mat och dricka och vi hade trevliga bordsgäster. 
Jag blev knockad över ögat på dansgolvet och vaknade med en mindre blåtira. Den gjorde/ gör mer ont än vad det ser ut som vill jag intyga.
Vi sov hela söndagen, eller till 12.40, då gick A och köpte lite lunch till oss sen kom M&M och hämtade oss, vi åkte till höllviken och hämtade bilen och sen släppte A av mig på jobb. Kan säga att jag var lite trött i söndags kväll haha.
 
 
Tredje och sista bröllopet äger rum om en månad! sen får det vara nog haha. Nä, jag älskar bröllop...=)
 
Tack Niklas och Lotta för att vi fick närvara på er stora dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0