Sjuklingen

Skickade precis iväg André till jour vårdcentralen. Han är riktigt gnällig och ena ögat är helt illrött och hängigt. Han såg inte riktigt klok ut. Dessutom spökar bihålorna på honom och så har vi febern som ligger på stadiga 39 grader. Stackare!

Jag har precis slängt på pyjamas på barnen och tänderna är borstade. Vällingen står i kylen till Julias förfogande. Om 20 min är det läggdags. Vi tittar på mamma Mu på bolibompa.

Jamie är en tv kille. Julia är en rastlös själ och sitter Max 5 min innan hon får spring i benen.
När barnen somnat och andré kommit hem, ska jag svida om till löparskor och springa en runda. Imorrn ska jG till tandläkaren... Fyyyy hatar det!! Men det är numera " gratis" för mig då jag kunde teckna friskvård efter min rotfyllning förra året!

Ha en fin söndagskväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0