Grattis Jamie

Idag var det äntligen Jamie´s födelsedag. Som han har längtat!!
Micke och Maja var här igår och firade honom. Vi käkade hemmajgorda hamburgare och Jamie fick superfina presenter.
.
Idag har vi haft Farmor och Farfar här. Det blev tacos och Jamie fick ännu fler fina presenter.
.
Av mig, A och Julia fick han regnsetet från Didriksons, gummistövlar från Tre torn, lego och Cars lego, två böcker.
Vi väckte Jamie kl 05.30 med sång och några paket sen stack jag iväg till jobb.
När jag slutade var det grejer som skulle fixas hemma innan jag hämtade Kidsen, inom Willys och köpa lite saker vi fatatdes, sen hem och förbereda mat och allt.
André skulle ha personalmöte och kom lagom till vi ätit upp nästan.
.
(bild)
Nu sover barnen och jag och A har intagit soff position.
Imorrn ska jag och Julia till BVC för 2,5 årskontrollen. Sen ska hon och jag mysa ensamna en stund innan vi hämtar storebror på förskolan.
På lördag blir det kalas för min familj och A´s syster och mormor och på lördag ska Jamie ha sitt första riktiga barnkalas. Han har bjudit gamla kompisar och ett par kompisar från förskolan. Han längtar!
.
Den fina pippi tröjan fick Julia i julklapp av sin gammelmormor. Den har hon stickat själv!
Vi älskar den!
.
Lejter gejter!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0