Gaaah!!

Mina barn är rätt hyfsade. Jag menar, dem uppför sig väl och är artiga och snälla små barn. Dem vet att man tackar för maten. Att man ber om lov och att man säger hej och hejdå även om dem brister lite i det där med hej. Det är två blygfisar till barn jag gar, iallafall till en början. Mina barn tackar och uppför sig i sociala sammanhang.

M E N!!
Ibland är dem för busiga för sitt eget bästa. Jamie är duktig på att hitta på hyss. Lite som Emil i lönneberga. Han menar nog väl men det blir liksom fel.

Hur han tänkte idag när han ritade med färgpennor på sin snygga fondtapet har jag ingen aning om. Men fel blev det!!

Vi är skonade från hyss varje dag men då och då händer det och det är då inga roliga hyss som jag skrattar åt.

En gång kastade barnen ner en ljyshållare i toaletten, 2000:- fick vi betala för att fiska upp den igen då det orsakade stopp!

Han är inte ensam, han har sin trogne kompanjon . Lill'sis. Hon den där sockersöta som lurar alla. Hon älskar att göra hyss med Jamie.

Hur gör jag med väggen?! Tapeten går inte att köpa längre såklart.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa med VIM, brukar kunna ta bort det mesta.

2012-04-20 @ 08:07:08
Postat av: Anonym

Ett sätt att få bort det är att stryka på ett lager med vit tandkräm, låta torka och sedan torka av med fuktig trasa.

2012-04-20 @ 08:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0