4

Egoboost
Jag var riktigt snygg i torsdags. Tyckte jag själv och när man har en extra bra dag så blir det extra mycket bilder på en själv!

Ibland måste man gotta sig:).

Våra barn ligger och sover. Vi har hunnit med en hel del idag. Shopping på förmiddagen, kalas och firande av syrran som fyller jämt idag, grillat, klippt Jamie och bAdat!

Dagen har gått i ett och jag ska strax landa i soffan och käka Kina puffar och sombreros.

Imorrn blir det IKEA och storstädning.

Har tagit så mycket fina foton på barnen som jag bara mååååste visa er. Men det får jag göra nära jag sitter vid datorn. Just nu bloggar jag via telefonen.

Ha en härlig lördagkväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0