Wow!

Tentan gick sådär, med tanke på att jag inte haft tid att plugga ordentligt så gick det ändå bra. Det var två frågor jag absolut inte kunde svara på. Det var två helt störda ord jag aldrig ens läst eller hört om. Störigt! annars tycker jag att jag svarade på resterande 14 frågor okej. Ett godkänt borde jag lyckas få.
Stressade igenom provet rätt så rejält också eftersom jag skulle träffa min handledare på Handkirurgen. Kändes riktigt bra med handledaren och platsen överlag. Det är en liten avdelning men med mycket olika att göra. Jag kommer få vara på vårdavdelningen mestadels av tiden där vi kör patienter till OP och hämtar. Lägger om sår och bästa omvrådnade vi kan ge. Sen kommer jag få vara på mottagnigen i 3 dagar. På OP någon dag och hos sjukgymnasten nån dag. Kul, kul kuuuul!
Har fått ett fantastiskt schema och jag hoppas jag kommer trivas bra de 6 veckorna jag är där!
såhär glad är jag! på riktigt alltså.
Imorrn är det skola igen, grupparbete på morgonen och sedan praktiskt på eftermiddagen.
Nu fortsätter jag kolla på Sjukhuset på kanal 3.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0