Stryk

Efter en tur till stan kan vi nu stryka 3 saker från wanties listan.
Denna koftan kommer Jules få i födelsedagspresent ..tjohoo.
Mössan köpte jag idag till henne. Finast evår!
Med stor sorg i hjärtat måste jag meddela att denna jackan i största "baby" strl 24-36 månader var för liten. Alldeles tajt under armhålorna och över ryggen. Gaaaaaah!! jag blev så ledsen. Skulle ju roffa åt mig en sån idag. Kollade på barnavdelningen och fann en ungefär likadan men inte i hennes strl. Dessutom börjar dem från 3-4 år. Och det ser ju asstort ut, men jag skulle ju prova en ..men somsagt fanns inte den strl.
Har varit på jack jakt hela dagen och inte hittat en enda som faller mig i smaken. Till Jamie hittade jag hur många som helst till bra priser men icke till Julia.
Jag ger inte upp, jag SKA finna den perfekta jackan till jules, jag bara måste ;).
Några tips?
Puss

Kommentarer
Postat av: Mad

Tråkigt att inte Jackan passade. Så himla fin. Dina barn är alltid så fint klädda!

2011-09-25 @ 07:59:54
URL: http://mamamad.se
Postat av: Malin

Den jackan som är så fin.. Jag är inne på den liknande modellen som är större till Kaylee. Finns att beställa på nätet i stl 3-4. Den är så snygg. Blev sugen på en till mig själv oxå. :P Finns ju upp i stl 164!! :) puss

2011-09-25 @ 11:39:38
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0