Rubrik

Hej!
Precis hemkommen från skolan. A hämtar kidsen idag för jag har massvis att fixa och trixa med inför praktiken på måndag.
Vaknade alldeles försent idag, hade ställt klockan fel en hel timme imorse. Kom 20 minuter försent till jobb men det gjorde inget som tur var. Jobbade 7.00-12.00 sen kom A och hämtade mig och körde mig till skolan. Så det har varit full rulle. Men det är kul, jag älskar mitt jobb. Speciellt mina kollegor!
Skulle iväg och köpa overallen till Julia idag men A gjorde det och fick tag på en rosa faktiskt, han tyckte hon skulle ha den. Jag glömde dig Jenni!!! förlåt.
Micke och Maja var här igår, vi käkade hemmagjorda pannbiffar, potatis och brunsås, gurka och lingonsylt. Sen var vi allmänt osociala, A och M kollade hockey och jag och M kollade tv till en början, sen gick A och la sig en stund med Julia, M kollade hockey, M kollade tv och jag satt med min Ajfån. Sen kom A ut och satte sig med sin ajfån, jag med min, maja vid tv:n och M vid hockeyn (på datorn). Seeeeeen samlades vi i soffan en stund innan dem åkte hem haha.
Julia åt snus igår, A´s lössnus som han glömt på hans sängbord, Julia somnade i vår säng nämligen. Hon kom ut alldeles nerkräkt och full av snus på händer, ansikte och munnen! Jag blev livrädd och googlade snabbt och det verkade som att Julia lyckats kräka upp allt det hon fick i sig och enligt A så hade hon inte fått i sig så mycket. Jag mår fortfarande så dåligt över det och A tänker en extra gång nu när han lägger ifrån sig sitt snus. Nä fy fan, kunde gått riktigt illa. Natten gick bra och idag mådde hon bra så det såg nog värre ut än vad det var.
Vår lilla Pillmaja.
Nyfiken som bara den, vilken härlig men farlig egenskap =).
Jamie var inte pillig som Julia är. Han tyckte det var kul att leka med snusdosan när han var bebis men aldrig ntresserad av innehållet eller att ens öppna locket. Men Julia... hon kan hon. Hon bara måste. Precis som sin mamma =).
Nu måste jag ordna med viktiga papper och grejjer!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0