Jobbskorna

När jag är på min APU så använder jag träningsdojor av den enkla anledningen att det är snyggt och bekvämt. Jag sitter kanske totalt 1 h på ett 9 timmars pass, resterande tid springer jag fram och tillbaka i korridoren. Dessa skorna är ett par gym skor att använda vid inomhusaktivitet och är från Nike. Tyckte dem passade perfekt eftersom dem är vita men livar upp lite med det knallrosa detaljerna! Alla andra har på sig foppatofflor eller annan toffel/ sandal men jag trivs i dessa :). Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny Rehov

Snygga skor men blir du inte varm i dom?

Själv älskar jag mina Ecco-sandaler som jag har i fjärde, femte omgången nu.

2011-10-02 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0