Hockeyskola

Har börjat fundera ut lite fritidsaktiviteter som Jamie hade tyckt va kul. Vi har frågat honom och han skulle gärna vilja börja simma, spela golf och ishockey. Simning hade ju varit jättebra, golf är ju skojj iom hans pappa, gudfar och farfar spelar golf. Ishockey är lite sådär, jag tänker mest på vilka skador han kan få och det är ju en rätt "hård" sport. A har ju spelat hockey i sina yngre dar och han har ju skadat sig ett par gånger, dock verkar Jamie väldigt intresserad av både skridskor och hockey som sport.
Brr...vad kallt att hänga inne i ishallen haha.
Vi får se..han blir 4 år i april och då öppnar sig möjligheterna för fritidsaktiviteter!
Vi får se vad han tycker då..=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja alla dessa fritidsaktiviteter, jobbigt men kul samtidigt. Dock är jag glad att mina barn inte valt fotboll eller hockey, eftersom det är ju träning flera ggr i veckan och så matcher varje helg;-) Men eftersom A är intresserad är det ju en helt annan grej. Jag ser inte direkt framemot den dag jag har tre kids som ska ha vars två tre fritidsaktiviteter, hujedamej! Puss

2011-09-07 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0