Godmorgon lördag

Blev väckt av Julia kl 07.15 och det luktade rejält med bajs...upp och byta. Inte det roligaste det första man gör på morgonen men det ingår tydligen i jobbet som Mamma.
Nu sitter kidsen här i soffan bredvid mig och tittar på Bolibompa, snart dags för frukost.
Vi har mycket att göra idag, känner mig lite småstressad men det ska no gå iland. Vid 13.00 kommer släkten och då ska det käkas tacos i mängder sen kommer vännerna vid 19.00 och då ska det käkas goda små ...sörprajser.
Barnen ska få hoppa plurret efter frukost, Julia ser INTE fram emot detta men det måste liksom göras. Sen ska här städas och dukas och föreberedas mat och göra oss iordning.
Barnens sovaborta-väskor ska packas. Jamie ska sova hos Majsan, Jörgen och Malin och ser verkligen fram emot det! Julia ska sova hos Moster Jenni och alla kusinerna ja och Sture såklart. Hon tycker det ska bli spännande att få sova hos Love, jag hoppas det går bra ...det är första gången hon sover där! Men det tror jag nog, Jenni är grym.
Ha en fin dag vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0