Fotografering

Imorrn är det fotografering på förskolan,..tänkte ta ett syskonfoto detta året precis som förra. Kul att jämföra år för år. Då gäller helt klart syskonmatchning...får se vad vi kan hitta.
När barnen blivit fotograferade vid 14.00 åker vi och käkar nåt mellanmål och sen tar vi oss hem till barnens mormor, där får A hämta upp oss efter jobb och sedan köra mig till mitt jobb. Ye ni läste rätt, jag jobbar kväll imorrn och på lördag. Kul helg haha.
Nyvakna kids imorse. Jamie ser helt crazy ut haha.
By the way verkar Julia blöjfris redo. Hon går på pottan på förskolan även om det inte alltid kommer något så vill hon gärna och idag hade hon inte velat ha blöja på sig. Här hemma är det likadant så nu ska vi ta tag i detta!
Kanske är hon blöjfri innan sin 2 årsdag?! Ingen brådska dock.
Nu ska jag göra mig nattredo, är trött och mätt.
Jag och A var iväg på tu man hand och käkade på Le Colisé sen gick vi på hockey. Maja var världens bästa barnvakt än en gång!
Sov gott. Puss

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahahha.. Köpte dem på malmborgs och la dem på gräsmattan... Finns väl bara i skogar tror jag.. Haha

2011-09-08 @ 22:35:01
Postat av: Jenni

Ja, blöjfri är bäst, för de bajsblöjor jag bytte på henne här hemma, de var inte nådiga haha, och då ville hon ju inte ens byta, och det bästa av allt, det blir ju så mycket billigare utan blöjor;-)

2011-09-09 @ 08:13:42
Postat av: Anna

Jag är själv smått stressad över Olofs potträning! Han är ju så sjukt ointresserad och ovillig till pottan och toaletten. Ena dagen tänker jag, "jamen herregud han är ju redan 2,5år! Borde han inte vara redo?" Andra dagen tänker jag "jamen herregud, han är ju BARA 2,5år." Haha dilemma :)

2011-09-09 @ 12:10:07
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0