Vår Lilla tvååring

Helloooo
A har kört iväg och lämnat kidsen hos Farmor och Farfar där dem ska sova inatt. A är iväg på Herrmiddag och jag har bjudit hem några tjejoooor på lite partajj jag med! Sen möts vi ute i minglet kanske.
Julia hade i allafall en superbra dag igår, verkade som. Mormor och Moster Jenni, kusinerna Love och Viggo kom och åt lunch och fikade därefter och med sig hade dem finfina presenter till Julia.
Jag hade lagat en maträtt som Chrillan bjudit mig på en gång men jag hade missat att det skulle vara ostsås men fick till det jäkligt bra genom att lägga i riven ost hahah.
Det blev alltså lax/spenat röra i matlagningsgrädde med riven ost. TIll det hade vi färsk bandpasta. Mums.
Sen fikade vi på lite choklad pinnar och mazariner och barnen fick varsin godispåse!
Barnen syskonmatchade med sina snygga tröjor från KappAhl. Och vilken kvalitet! så mjuka och elastiska. Lite Moloinspirerande. Finns på Babyavdelningen också i bodys och byxor för den som vill matcha stor och liten.
Barnen dansade och sjöng till barnsånger på hög volym.
Brorsorna Fredriksson matchade självklart dem också!
Åldersskillnaden på dessa kussar är 18 månader mellan Jamie och Viggo. och 1 månad mellan Julia och Love. Men Viggo och Jamie leker jättebra tillsammans. Jamie ser upp till Viggo och tycker han är riktigt cool.
När gästerna gått hem kom Pappa hem och kort därefter kom Magnus och Micke. Med sig hade dem presenter och Julia som från ingenstans har blivit presentgalning sken upp som solen när hon såg alla paket.
André lagade god mat till oss och till efterrätt blev det kladdkaka.
Vad fick hon då?
Jo en himla massa fint. Skulle ha fotograferat det men glömt bort det.
Av Jenni fick hon denna koftan och massa strumpor i rätt storlek. (alla Julias strumpor är försmå)
Av Mormor och morfar fick hon de snyggaste skorna... (dem fotade jag faktiskt)
Dem är mycket mörkare än så här men svarta med lite brunt i sig.
Av Magnus fick hon jättefina kläder! av Micke och Maja fick hon en bondgård och en Brio Bil med Mimmi mus. (vi samlar på Brio träleksakerna).
Av oss fick hon
New Babyborn dock som säger Mamma och sträcker upp armarna och gråter och skrattar och har sig.
Ett par svarta Jeansleggings en tröja och strumpor från Po.p.
Idag kom Faster Sandra och Tilda hit och Julia fick en fin tunika och klämmor!
Imorrn kommer Farmor och Farfar hit och A´s Moster Mia och hennes MAN =) Johan.
Trevlätt trevlätt!
Snart är det jul haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0