Rosa bandet 2011

Jag stöttar mer och gärna bröstcancerfonden på alla sätt jag kan. Jag väljer att köpa varor som ger en del av summan till bröstcancerfonden o sv. Men såklart köper jag rosa bandet, varje år!
I år är dem riktigt snygga tycker jag och kommer köpa fler!
A köpte ett till mig idag, det sitter på väskan. Sedan måste jag ha ett att ha på arbetskläderna och ett på min vanliga jacka...

Jag har den där crazy arms. Alltså nr 2. 1, 3 och 5 är också snygga.

 

Ni som inte har köpt ett ännu..gör det!


Oktober är den rosa månaden som bekant. Rosa bandet kampanjen som stöder bröstcancerforskningen. 
Varje dag får 15-20 (!) kvinnor i Sverige beskedet att de har bröstcancer.

Att sätta in en summa gör skillnad och likaså att stödja kampanjen genom att köpa rosa produkter från cancerfondens samarbetsparters.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0