Bättre

Det var längesen jag kände en sån hopplöshet som idag. När A kom in genom dörren 16.50 så kunde jag andas igen. Jag tycker det är så sjukt strongt med ensamstående föräldrar som inte har någon som kommer hem och avlastar efter en tung dag. Fan vad grymma NI är!
När A kom hem pratade han igenom dagen med kidsen och därefter blev det bättre, han lagade mat till oss och sen skulle barnen lägga sig. Inget tjaffs, inget gnäll...ingenting =). Jag hör vad jag själv tänker...tjohooo!
Tur dessa dagarna infinner sig sällan men dem finns, det gäller bara att ta sig igenom det!
Jamie är såååå trotsig, gnällig och bestämd...ja och så kan vi lägga till arg. Han har börjat smälla i dörrar och beter sig väldigt tonårsaktikgt. Jag känner mig helt maktlös vissa gånger men jag vet att det kommer gå över men det ÄR jobbigt. Han tetas med Julia som bara den och hon är liksom inte sen med att slåss, knipas och BITAS!!! hon bet Jamie igår, det får hon ABSOLUT INTE göra!!..nä fy ..vad händer. Man kan tro vi har två vilddjur här hemma. Hahahah
Vi tröstar oss själv med att denna perioden kommer gå över, precis som alla andra perioder dem hamnar i ...
Nya tag imorrn!
Älskade kids...ni är så söta när ni sover =)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0