9:e Jobbdagen av 10 är slut!

9:e Jobbdagen av 10 är slut! Imorrn ska jag hänga på en sjuksköterska igen... Kul! Idag har jag haft hand om röd sida själv, man delar upp avdelningen på en grön och en röd sida. Min handledare pysslade med tvätt och beställningar. Jag kände mig jäkligt grym och det underlättar haha. Är fortfarande riktigt kass på att ta blodtrycket på patienter men det är pga mina öron som jag ofta har lock i/för. Men övning ger färdighet... Tur vi har maskiner också;). Jag springer runt och plockar PVK som en superwoman. Men visst fasonen har bestämt att jag vill bli sjuksköterska! Om jag klarar matten dv s höhö. Nu kommer snart bussen. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0