1 vecka kvar

Fatta, jag är på APU imorrn och nästa vecka sen har gjort 6 veckor på handkirurgens vårdavdelning. Var tog tiden vägen? Snart blir Julia 2 år och november är på ingång!! Jag slutar skolan om mindre än 2 månader. Det är ju liksom nära nu... Jag kan nästan ta på det.

Just nu sitter jag och barnen och väntar på À. MåM kommer om en stund dem också. Riktigt längesen vi träffades... Idag måste vi prata om det kommande bröllopet. :)

En fråga helt abropå, när ska man börja med overallerna? Jag tycker det börjar bli kallt. Kängor på fötterna är ett måste iaf så dem inte fryser om sina stackars små fötter. By the way har Julia str 25 i skor!!! Det är stört!!

Ikväll blir det sushi för oss vuxna så nu tänkte jag laga lite mat till kidsen. Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker också det är svårt att veta hur man ska klä de små! Ialafall Olof :) Men än så länge klarar han sig med överdragsbyxor. Han svettas liksom tillochmed när det är 15grader ute, haha!

2011-10-21 @ 12:04:33
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nu när temperaturen ligger under 10 grader har Gibson sitt skalset från Po.P, och de allra kallaste dagarna har han ullfrotté under.

2011-10-21 @ 12:31:15
URL: http://www.finelinan.blogspot.com
Postat av: Josefine

Nu när temperaturen ligger under tio grader har Gibson sitt skalset från Po.P, och de kallaste dagarna även ullfrotté under.

2011-10-21 @ 12:33:26
URL: http://www.finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0