Verkligheten kommer ikapp

Idag stod det på veckotavlan att Jamie och Julia går sin sista dag på fredag och dem önskar dem Lycka till på nya förskolan. DÅ började jag böla. Åååh ..det är så nära nu. Vill inte rycka bort dem därifrån, dem har ju gått där så länge och pedagogerna känner barnen innan och utan. Julia älskar speciellt Erika på förskolan och det kommer kännas extra tung att lämna henne både för Julia och för oss.
Pratade med Erika vid hämtningen och allt kändes så sorgligt...men vi kommer såklart och hälsar på!! det bara måste vi.
Förlängde träningskortet idag, får dock vänta någon dag innan jag sticker dit iom min jäkla förkylning. Kan knappt gå utan att bli andfådd.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Barnen sover, Julia har sjungit i nära en timme i sin säng innan hon tillslut slocknade haha. Sötfia.
Jag är Galet trött med enorm huvudvärk men det hade varit lite mysigt att umgås med någon fin vän idag.. PIIIK PIIK!
Ajja, jag får nöja mig med min finaste älskling som duger mer än mest!
Två dagar kvar i skolan denna veckan, jobba på lördag och på söndag är det Fars Dag samt Lillkusin Tildas 1 årsdag som ska firas också såklart! stora tjejen...
Nu Bonde söker fru, sen Grey´s anatomy

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh förstår dig, tyckte det var väldigt jobbigt att byta dagis i samband med flytten jag med. Sanny hade ju gått där sedan inskolning, över 2 år och hans fröknar och han var så fästa i varandra. Minns fortfarande hans favvofrökens ansikte när vi sa att vi skulle flytta. Hon kunde inte hålla in den ledsna fejjan. Men det tog inte lång tid innan Sanny fäste sig starkt till nya fröknar och nya kompisar. Hur än jobbigt du och barnen känner det nu så lovar jag dig att det blir bra igen. Så länge förskollärarna är bra så blir det bra, kompisar fixar de ju så fort själva ändå.

All lycka!/ Miriam

2011-11-09 @ 21:59:27
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0