Mask var det här!

Julia har mask... Sliskigt. Fick det konstaterat på barnakuten. Julia vred sig i smärtor en natt och vi och sjunvårdsupplysningen trodde uvi. Sköterskan såg ägg och hela familjen är nu behandlad i förebyggande syfte. Jag sanerade lägenheten från tak till golv och tvättade allt jag kunde komma på... Julia sov med lampan tänd första natten eftersom maskarna blir aktiva när det är mörkt. Stackars tjej hade väldiga obehagskänslor och hon kunde bara visa det genom att skrika sig blå stackarn!!

Idag har jag jobbat och kommer jobba imorrn också. På måndag är det skola och båda barnen ska gå sista veckan på förskolan!


Kommentarer
Postat av: Anna

TACK för din kommentar på min blogg, Linnea! Jag blev jätteglad!

2011-11-06 @ 12:11:36
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fyyyy vad läskigt! Håller de sig i kroppen eller kryper de ut genom gumpen? Usch!!!

2011-11-09 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0