Full fart

Hallåååjja!
Allt bra ikväll?
Vi har varit lediga idag, jag och barnen. Barnen slog upp ögonen när Pappan gick till jobb. Sen har det varit full rulle. Jag har tvättat oändligt mycket. Jag har dammsugat igenom hela lägenheten. Städat på rummen och vikt och hängt in tvätt i mängder. Efter frukost tog vi på oss och åkte bussen till min skola där jag lämnade av filmen jag hade lånat hem. Sen gick vi över till Willys och var uppe i en djuraffär med massvis av coola djur ( inburade i en stor grotta som man går igenom). Coolt. Gratis aktivitet haha. Åt Pölse med bröd och rostad lök. Barnen krängde varsin hel!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi tog sen bussen till A´s jobb för att hälsa på. Jamie blev alldeles lyrisk bland alla verktygen. Han skulle prova alla! Han borrade, sågade och så skulle han såklart ha på sig en stor bygghjälm. Kollade på alla snygga kläder dem säljer...finfina från Replay.
När vi varit där en stund tog vi bussen ännu en gång..men nu åkte vi hem. Vi käkade lite mellis sen gick vi in till Grannen och klippte moren i huset. Sen gick vi in och tvättade ännu mer och åt lite mat och sen satte vi oss i soffan där Julia slumrade till i min famn. Så jag tog på dem pyjamas snabbt och fixade lite välling och nu sover Jamie men Julia hon snackar järnet inne i sin säng. Hon skulle ha vantar på sig. Det har hon  hahahah.
Jag väntar på att A ska komma hem, han är på personalmöte. Får väl se när han är hemma. Han kommer med mat till oss nämligen ;).
Fotograf; Nelly.

Jamie AKA Spexarn. Snyggve i pyjamas. Julia har på sig sitt halsband som hon gjorde på förskolan förra veckan.
Imorrn börjar inskolningen. Spännande. Vi börjar tio så vi har gott om tid att förbereda oss. Barnen är spända. Jamie tycker det ska bli tråkigt säger han. Min lille Kille. Jamie har föressten börjat prata med riktigt bred dialekt. Han ahr pratar lite lundaaktigt för jag böjer gärna mina ord när jag pratar (omedvetet alltså) så det har nog smittat av sig men nu så börjar den rejäla malmöitiskan  komma fram. Ojj vad roligt det låter. Det låter nästan lite tillgjort hahaha. Måste få med det på film så jag kan lägga upp den =).
Nä nu verkar det som att Julia också somnat, ska gå in där strax och plocka av vantarna haha. Igår somnade hon sittandes över en bok!!  lillfian.
Ha en fin kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0