Brosch och klocka

I skolan kom det upp att det var dags att beställa en usk brosch! Jag har valt en vit med guldiga bladgrenar och ett rosa plus. Superfin! Sen vill jag ha en "syster" klocka i silikon. Också den i rosa men det tar vi sen!

Ska leta fram en bild och visa imorrn.
Skriver från telefonen nu...

Dags att sova, upp tidigt imorrn. Kursen Lindrande vård är så tung rent psykiskt. Den handlar om palliativ vård.. Alltså omvårdnad vid livets slutsked. Det är nyttigt men jag blir berörd. Gråten har varit nära idag och det brast när jag tittade på fotbollsgalan. Jag som knappt bryr mig.

Ajja!!

Sov gott vänner!! Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag bölar till Biggest loser jag :)



Tycker du är grym som jonglerar två små barn med hämtning och lämning, skolan som verkar jättetuff och jobb däremellan!

2011-11-08 @ 07:21:13
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0