What to do?

Alltså mina vänner!
Mitt hår, mitt fruktansvärda fågelbo till hår håller på att göra mig TOKIIG!!
Jag känner mig nog som världens fulaste människa. Men jag kan liksom göra något åt det förrens jag vet vad jag vill. Förstår ni?
Hade inte den frissan klippt mitt hår helt fel så hade jag haft ett problem mindre.
Nr:2 ...det är en riktig pest att underhålla ett blont hår när man är riktigt mörk från början.
Dagens i-landsproblem ..jag vet.
Mitt hår är jäklig viktigt för mig, det gör en stor del.
Ja och så var det det här med godiset hahah. Vi var och storhandlade, jag handlade lite reisen (choklad kola) tsom jag skulle mumsa på imorgon. Men A köpte nån ny godispåse från TuttuFrutti. Jag höll mig länge men till slut var jag bara tvungen att testa en bit. En bit blev 10 st. Så var det med det.
Nya tag!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0