Spontant!

Godkväll.
Har varit hemma med kidsen hela dagen och chillat, Maja kom förbi vid halv 2tiden och då gick vi till lekplatsen och lekte. Sen gick vi och handlade lite och väl hemma lagade jag lite mat till barnen. När dem käkat hjälpte Maja mig att bada båda barnen och tvätta håret på dem, alltid lika kul hahah.
Micke kom kort därefter...pyjamaser åkte på och jag ställde mig och lagade till en liten restfest av halvtomma förpackningar i frysen. Det blev lite kebab, lite cevpashishi(?) och ltie chicken nuggets. Till det gjorde jag bulgur och blandade ner sugarsnaps!...gjorde en avokadokräm aka wannabeguacemole och tzatziki. Såååååå gott!!
A kom innan för dörren lagom till 18.00 efter personalmöte, lagom till maten var klar med sig hade han en flaska rosé. Mums!
Gästerna gick för en stund sen och nu kallar sängen, jag har en förläsning imorrn sen blir det mojitos med Natta och Lilla Torg därefter!
Sov gott... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0