Sleepover

God kväller!
Barnen sover och Micke och A står och pular lite i köket med tapas som ska ätas i detta hemmet ikväll.
Jag och Julia sov över hos Jenni, Anton, Viggo och Love igår då hon var gräsänka.
Dagen började med skola, förskolan ringde..Julia har ögoninflammation, A hämtar henne och mig, kör hem oss till min mamma där min syrra är. Vi grilla med la familia. Promenerade hemåt, Julia och Love badade och hade skrikfest när dem skulle tvätta håret.
Julia var kinkig när hon skulle lägga sig så jag fick natta henne. Sjöng Nu i ro, slumra in..typ 100ggr men hon somnade fint.
Jag och Jenni hängde i soffan och glodde tv, käka godis och ballerinakex..snicksnackade och kollade grejjer. 00.00 tiden vaknar Julia och vill komma upp...01.30 bestämmer vi oss för att gå och lägga oss...Julia somnar 02.00 bredvid mig.
Stiger upp 07.30, möts av en Anton och en Viggo..Julia skiner upp. Love vaknar en 30 min senare och sen till sist stiger Jenni upp. Frukost äts och sen beger vi oss till RG till mamma och Co. Sitter där hela dagen..vid 15.00 åker vi hem.
Får vi absolut göra om!
Jamie fick en jättefin pyjamas av Jenni från GAP. Tack!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0